salam

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

~my Lurve~

almost 2 year aku ngn bf aku bersame..both fmly pun dh cam restu hbgn ktorg ni...walaupun aku tak pnah jmp mak dia cme dia je ske menempek kat umah aku klu blk semenanjung..skang ni bf aku dh transfer kat sabah n tak bermakna ktorg xcontact each othertp almoz everyday ktorg kal each other..honestly aku bahagia bangat same pacarku ini..huhuhu..ktorg rancng bertunang hujung thun ni if takde halangan..tp ni hny betwin aku ngn dia jek..slame ktorg bercouple tak mstahil klu aku kte ktorg krap gak gdh..sllunye punce skap panas baran aku o sbb dia slalu kuar mlm ngn member...tp kjap jek gduh pastu berdamaila..tak dia pujuk aku ..aku pujuk dia plak..kdg2 tu aku sje2 wat hypersensitip..mula la gelabah mamat ni ble dia nk berguro aku plak terasa ati..puas pjuk..ble aku off phn abis no mak aku yg jd mangsa..tp aku cangat bahagie cme dia..mse memule aku nk time dia aku agak rs menyampah gak ngn dia coz terlalu pndiam..bler tepon dia diam je yg byk ckp nye aku..pnah waktu tu ktorg g dating berteman kan cousin dia..dia juz diamkn diri aku ngn cousin dh byk ckp..mcm aku g dating ngn cousin dia jk...skang ni dh berubah..dia pndai nk melawak yg layak wat aku rse nk penampo coz lawak dia kdg2 mnjadi kdg2 wat sakit ati jek...hehehe...pnah dlo aku sunyi sgt coz waktu tu dia kna g operasi kat pulau mujurle ade member2 yg ksi support..cme aku harap hbgn aku ngn dia berkekalan hgge ke jinjang pelamin n seterusnya beranak pinak..bercucu..bercicit..huhuhu..akhir kter... ::saya sangat happy sama ikan buntal yg selekeh ni :: hehehe

No comments: