salam

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

KEBETULAN ATAU PETANDA...

KEBETULAN ATAU PETANDA…


                                           
Baru2 ni aku ade mimpi pasal ular tedung hitam yg cuba patuk aku.. then aku pon tnya la kat mak maksud mimpi aku tu..mak aku ckp tkut ade org dengki ngn aku..n mak aku ckp maybe ade org nk msuk meminang (eh I dh jd tunang org..still ade nk msuk meminang lg ker)…nk di jadikan ceta dlm mggu tu gak mcm2 hal terjadik kat aku.. firstly barang cssd hilang mse aku incas ubat-ubatan..pastu patient aku meninggal waktu aku night shift..sedih sgt sbb baby yg meninggal..aku wase down sgt bile smua ni terjadi..dan bila difikir blk mgkin smua yg berlaku kat aku tu ade kena ngena ngn mimpi aku..so aku pon search la tafsiran mimpi..kebanyakkan nya maksud mimpi tu ade org nk kna kn sihir kat aku..ade gak yg bgtau positif ttg mimpi tu…tp bila relate kat hal yg terjadi kat aku ngn mimpi tu wat aku rse bingung..n xnak menambahkan kebingungan tu aku amik yg positif je..aku hrp tu hny kebetulan sj…

3 comments:

whitecappuccino said...

jgn pikir sgt..mimpi mainan tido

Yana Yassin said...

Xmo fikir2 hokey,.. mainan tido ja tuee,... mybe penasaran, fikir positif yaa,.

Miss F said...

hope bnd tu hny mainan tido jek..dh xmo mimpi2 burok dh...