salam

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

I'm Engaged...


BERTUNANG
Tanggal 20.11.2010 akhirnye aku telah mngikatkan tali pertunangan dengan si dia (LAN). dan ia adalah satu permulaan yang baru bagi kami berdua.. Alhamdulillah segala yang dirancang menjadi kenyataan..tidak sia2 la pengorbanan kami berdua yang terpakse duduk berjauhan..dan dia kekasih atiku telah menunaikan perjanjiannya pada aku..sekaligus membuktikan bahawa sidia sememangnya benar2 serius dlm hbgn kami.. terharu bercampur gembira dengan ikatan ini sehinggakan aku hampir menitiskan airmata tatkala bkl mak mertuaku mnyarungkan cincin ke jariku (bahagianya ku rasa disaat itu).. tentula org yg paling gembira sekali waktu ialah ahli keluarga..diorang la byk bertungkus lumus bagi mnjadikan majlis pertunangan aku mnjadi lancar dan sempurna..THUMBS UP for all yang terlibat..hanya ALLAH S.W.T yg akan membalas jasa2 kalian semua..aku berharap hubungan ini akan berakhir dengan perkahwinan yang sah..

YA ALLAH YA TUHANKU
KAU PANJANGKANLAH JODOH KAMI BERDUA
SEHINGGA KE AKHIR HAYAT..
AMIN

Ps: doa2kan kami berdua kekal sehingga ke akhir hayat...insyaALLAH

2 comments:

Yana Yassin said...

Tahniah di atas pertunangan,.. semoga berkekalan sehingga ke jinjang pelamin, seterus nyer ke akhir hayat !!!!!

Miss F said...

tq along...