salam

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

LAPARNYE!!!

Aduyai jam dh pkol 12.30am..pewott plak berkeroncong (lapar bangat)…laz td mkn pon pkui 2pm pastu xde mkn aper2…mau pewott aku xnangis mntak nasik…lapa2..dlm lapa2 tu aku tepon tunang aku sje berborak ngan dia..>agk2 bley wat aku knyang..tp btambah lapa..aku ckp kat dia “abg ayg lapa la” ngn nade agk ngade2..dia pon jwb la “gi lah makan”..aku jwb mntak smpati “ lauk mak xmsk”..ish2..(mak aku skt gigi coz siang td dia g cabut gigi jdiknye dia xmskla utk ptg tu…) tunang aku pon ckp “ayg msklah..msk ape2 alas perut tu” jwpn yg penuh makna yg aku berikan pd dia "ملس

Hehehe…pas abih berborak ngn dia..aku pon trn bwh..mnla tau ade mknn yg bley aku knyah..dan hasilnyer lihatla :


mknn yg ade ats meja mkn

mash potatoes yg alg wat utk mak

air soya bean dlm peti ais

tin biskut yg ade


In the end aku amik nsik siang td sesudu + ikan msk asm pedas(yg beli siang td) suap dlm mulut aku…jnji makan..huahuahuaaa….

No comments: