salam

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

sudah 10 minggu usia nya...ALHAMDULILLAH

ALHAMDULILLAH..kandungan aku dah 10 minggu...cam xsangka kan kejap je mase berlalu..
perut pon makin berisi..baju xtukar lgi..sampai ade yg perli...huhu...segan..coz slalu duk kenakan org "PERUT BULGING"-bila ade yg tukar baju..

mmg aku akui mengalami alahan yg teruk..terutama sekali dgn angin...aku mmg xbley kena angin langsung terus rase loya..lagi satu aku mmg xske mskn berwarna kuning..ntah tekak aku rse geli plak nk makan...susu pon aku xstart lgi..skang juz minum soya je...aku skarang juz mkn kismis n kurma je...risau gak bila terlalu jdik camni...hubby pon duk bising coz xminum susu lgik.. masakan kegemaran aku ayam goreng n sambal belacan(bertambah bising hubby aku-dah tu je tekak aku bley terima)...

normal ke ya kerap sakit kat bahagian perut..risau gak...kekadang rase berdenyut2...aku harap baby aku selamat sehat n sempurna...

Ya Allah,
Lindungilah anak didalam kandunganku ini,
berikanlah ia kesihatan serta zat yang baik,
jadikanlah ia sempurna sifatnya,
lahirkanla ia dengan akal yang sempurna
serta sihatkn tubuh badan nya dari sebarang penyakit..
jadikanlah ia anak yang soleh serta mendengar kata..
AMIN...

No comments: